Tuesday, January 8, 2013

Yellow Or Gold

Bismillah..

Hari ini emi seperti biasa, pergi DATING dentist yang encem!

Kenapa beliau Ncem? Sebab

# dia muda
# laki
# doktor
# sokong je ape emi bising!
# supportive lah kan kiranya..
# Chinese! so.. leh manja-manja dengan tak risaunya. kakaka


Emi perasan dent ni makin pandai amik ati emi! alkisahnye, arini sepatutnye DATING kul 5.30ptg. Dan oleh kerana mahu pulang cepat, jadilah datang awal dengan niat, cepatlah jumpa beliau. Tapi.... Hampeh..

6.30 ptg baru dapat jumpe! punye r bising-bising kat dent tu. Dia siap tanye dengan cool,

dent = emi, u datang kul brape?
emi = kul 5.15 . and now dah kul 6.30 dah.. 1.15 hours kot dent! hermmmmmdsiafuhcuechuyh.087
dent = tapi kat sini tulis, u datang kul 6.30.
emi = what the................... kang ade yang kena saman camni.
dent = tulah.. I punn nak saman gak.. Pekerjanye macam hdfncvurewkvblnelckie
emi = #gelak

bagus kan beliau..

tadi dia cakap 'CUN' kat emi! kakaka sebab??

gigi dah makin lawa
means
cepatlah buka braces ni! 
yeaaahhhh

#Hepi besday makcik. Saya ingat lagi tarikh besday makcik, sebab every year ade orang ingatkan. Semoga makcik bahagia dunia dan akhirat. Makcik dah macam mak saya yang kedua. Saya memang sayangkan makcik. Jangan risau k akan saya. Saya memang akan tersenyum. =)

#ini warna gigi saya!


No comments: